• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Credway syns på UC

henkee

Viktig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
14 Maj 2019
Meddelanden
71
Mottagna reaktioner
6
Poäng
42
Hej,

Har en kontokredit hos Credway som jag vill försöka bli av med för att sänka mitt uc score. Och den påverkar det ganska mycket nu känns de som...

finns de något bolag som beviljar 20-30k till en man 1 st betalningsanmärkning? Och som ej syns på UC. Provade Fairlo men det gick ej, blev bara beviljad 5k.
Gör detta för att jag skall kunna samla lån i början på juni och vill ha absolut bästa uc score.

Tacksam för hjälp
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
K

Kulglass

Gäst
Poäng: 0
SMS-pengar/GF Consumer Bank och Lumify beviljar båda mellan 20-30 och använder Creditsafe. Vet dock inte hur de ser på betalningsanmärkningar. Kniper det finns ju även Ferratum som också använder Creditsafe även om jag starkt avråder från att använda dessa. Lycka till!

Hej,

Har en kontokredit hos Credway som jag vill försöka bli av med för att sänka mitt uc score. Och den påverkar det ganska mycket nu känns de som...

finns de något bolag som beviljar 20-30k till en man 1 st betalningsanmärkning? Och som ej syns på UC. Provade Fairlo men det gick ej, blev bara beviljad 5k.
Gör detta för att jag skall kunna samla lån i början på juni och vill ha absolut bästa uc score.

Tacksam för hjälp
 

henkee

Viktig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
14 Maj 2019
Meddelanden
71
Mottagna reaktioner
6
Poäng
42
Dom två första du anger, visas inte på uc?
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 425
Mottagna reaktioner
13 486
Poäng
8 917
Nej.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp